Gyik - Lézervágott

Rendelésem:
Különleges, egyedi,
ajándékok, használati tárgyak
akár az ön ötleteivel kiegészítve.
Tartalomhoz ugrás
Van-e lehetőségem a regisztráció nélküli vásárlásra?
 
·        A honlapon nem kötelező a regisztráció
 
Nem érkezett meg a visszaigazoló e-mailt. Mi a teendő?
 
·        Ellenőrizd levelezőrendszered, esetleg spam-ként kezelte és más mappában található.
 
Visszaigazoló e-mail megjött belépni mégsem tudok. Mi a megoldás?
 
·        Ellenőrizd a belépési adataidat, ha nem sikerül kérj új jelszót!
 
Elfelejtettem a jelszót mi a megoldás?
 
·        A regisztrációs részénél meg tudod változtatni, kérhetsz új jelszót.
 
Milyen módon változtathatom meg jelszót?
 
Weboldalunkon a saját fiókban megváltoztatható.
 
Regisztrációmat törölném, mit tegyek?
 
·        Kérjük az info@lezervagott.hu címre küldött e-mailben kérd, és mi törüljük.
 
Adataim megváltoztak módosítanám?
 
·        A saját fiókodban a weblapunkon belépés után megoldható.
 
Adataim mennyire vannak biztonságban?
 
·        Az ön adatainak biztonsága fontos nekünk harmadik fél nem tudhatja meg.
 
Módosítanám megrendelésemet?
 
·        Lehetőség van a módosításra, amíg a csomag nem került a szállító céghez, kérjük a mielőbbi kapcsolatba lépést velünk.
 
Amennyiben személyesen venném, át a csomagot mit csináljak?
 
·        Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünk egyikén.
 
Mikor kapom meg a rendelt terméket?
 
·        Igyekszünk minél előbb postázni a rendelését, amennyiben pontos érkezésre kíváncsi vegye fel velünk a kapcsolatot.
 
Mit csináljak, ha máshol tartózkodok a szállítás idejében?
 
·        A szállító cég jelzi, ha nem fordulj hozzánk bizalommal.
 
Más átveheti-e a terméke?
 
·        Igen amennyiben ön felelősséget vállal érte és a szállítócég elfogadja.
 
Szeretném kicserélni a terméket?
 
·        14 napon belül amennyiben sértetlenül a kapott számlával eljuttatod, hozzánk a terméket, s 3 napon belül visszautaljuk az árát. Fontos hogy az utaláshoz banki adataid kellenek nekünk.
 
Mire ügyeljek, ha visszaküldöm a rendelt terméket?
 
·        Sérülés ne legyen rajta. A sérülten hozzánk érkező termékekért nem tudunk felelősséget vállalni. A visszajuttatás a vevő feladata a költségek is őt terhelik, mi felelőséget nem tudunk vállalni ezért.
 
 
·        KAPCSOLAT: info@lezervagott.hu vagy Tel:0620 212 7072
 
Vissza a tartalomhoz